To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/6966

Using statistical design experiment methodologies to identify customers' needs
Huertas Garcia, Rubén; Consolación Segura, Carolina María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. LEAN MRG - Lean Management Research Group
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Consumer satisfaction
-Satisfacció del consumidor
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Huertas Garcia, Rubén; Laguna García, Marta; Consolación Segura, Carolina María
Huertas Garcia, Rubén; Consolación Segura, Carolina María
Sayrol Clols, Elisa; Onrubia, Raúl; García, Miguel; Oliveras Vergés, Albert; Bragós Bardia, Ramon; Pergueroles, Josep; Alarcón Cot, Eduardo José; Camps Carmona, Adriano José; Sardà Ferrer, Joan; Consolación Segura, Carolina María; Mussons Sellés, Jaume; Pons Peregort, Olga
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime
 

Coordination

 

Supporters