Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/7528
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. STH - Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme |
dc.contributor.author | Segalàs Coral, Jordi |
dc.contributor.author | Ferrer Balas, Dídac |
dc.contributor.author | Mulder, Karel F. |
dc.date | 2010-02 |
dc.identifier.citation | Segalas, J.; Ferrer, D.; Mulder, K. What do engineering students learn in sustainability courses? The effect of the pedagogical approach. "Journal of cleaner productIon", Febrer 2010, vol. 18, núm. 3, p. 275-284. |
dc.identifier.citation | 0959-6526 |
dc.identifier.citation | 10.1016/j.jclepro.2009.09.012 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/7528 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6VFX-4X908PD-1&_user=1517299&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&_docanchor=&view=c&_acct=C000053450&_version=1&_urlVersion=0&_userid=1517299&md5=0b58af977920d30f2c0409755e84cc35 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Pedagogy, education and praxis |
dc.subject | Sustainability |
dc.subject | Education |
dc.subject | Pedagogy |
dc.subject | Conceptual maps |
dc.subject | Pedagogia -- Investigació |
dc.title | What do engineering students learn in sustainability courses? The effect of the pedagogical approach |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |