To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/10331
Title: | The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems |
---|---|
Author: | Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental |
Abstract: | |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes -Project method in teaching -Problem-based learning -Education, Higher -Ensenyament universitari -Aprenentatge basat en problemes |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article - Published version Article |
Share: |