dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Lleonart Sitjar, Ariadna
dc.contributor.author
Moyano Barrero, Antoni
dc.date
2012-07-31T05:54:10Z
dc.date
2012-07-31T05:54:10Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/15881
dc.description.abstract
Amb la Teoria PASS (sobre els 4 processadors cognitius: planificació, atenció, seqüencial i simultani), volem demostrar en el present treball que els alumnes dislèxics processen la informació com la senten. Per això són tant importants les emocions del subjecte i la seva influència en l'aprenentatge escolar. Treballant aquestes emocions podem comprendre com està afectada la seva autoestima i el seu autoconcepte, per així poder desmuntar les creences negatives que l'empenten a creure que no pot fer les tasques escolars que fan els seus companys.
dc.description.abstract
Con la Teoría PASS (sobre los 4 procesadores cognitivos: planificación, atención, secuencial y simultáneo), queremos demostrar en el presente trabajo que los alumnos disléxicos procesan la información como la sienten. Por eso son tan importantes las emociones del sujeto y su influencia en el aprendizaje escolar. Trabajando estas emociones podemos comprender cómo se ve afectada su autoestima y su autoconcepto, para así poder desmontar las creencias negativas que la empujan a creer que no puede hacer las tareas escolares que hacen sus compañeros.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.subject
processament de la informació
dc.subject
procesamiento de la información
dc.subject
information processing
dc.subject
Human information processing in children
dc.subject
Processament humà de la informació en els infants
dc.subject
Procesamiento humano de la información en los niños
dc.title
Influència de les emocions en el processament de la informació en alumnes dislèxics
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis