Autor/a

Samper Gasset, Celina

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Casadevall Sala, Anna

Data de publicació

2013-02-08T16:56:57Z

2013-02-08T16:56:57Z

2013-01-11



Resum

En el present treball es pretén determinar si existeix una correlació entre la dislèxia (dificultat en l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura) i els resultats en el test IGF (intel·ligència general i factorial), concretament els resultats d'eficàcia. Es va seleccionar una mostra d'alumnes a la que, en primer lloc, es va diagnosticar o descartar la dislèxia, i després se'ls-hi va administrar l'IGF. No es van observar diferències significatives en els resultats d'eficàcia del test IGF entre dislèxics i no-dislèxics en dits resultats.


En el presente trabajo se pretende determinar si existe una correlación entre la dislexia (dificultad en el aprendizaje de la lectura y la escritura) y los resultados en el test IGF (inteligencia general y factorial), concretamente los resultados de eficacia. Se seleccionó una muestra de alumnos a la que, en primer lugar, se diagnosticó o descartó la dislexia, y después se les administró el IGF. No se observaron diferencias significativas en los resultados de eficacia del test IGF entre disléxicos y no disléxicos en dichos resultados.


Practicum for the Psychology program.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

dislèxia; test IGF; dislexia; test IGF; dyslexia; IGF test; Dyslexia -- Practicum; Dislèxia -- Practicum; Dislexia -- Practicum

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)