Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/18439

Marketing channels in the wine sector: wine distributors in catalonia as a case study
Escobar González, Cristina; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Begudes
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
-Wine industry -- Catalonia
-Wine -- Marketing.
-Vi -- Catalunya -- Comerç
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió publicada
Objecte de conferència
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Escobar González, Cristina; Kallas, Zein; Gil Roig, José María
Kallas, Zein; Escobar González, Cristina; Gil Roig, José María