dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials |
dc.contributor |
Perea Muñoz, Eva, |
dc.contributor.author |
López Martínez, Ricard |
dc.date.accessioned |
2013-09-10T15:22:17Z |
dc.date.available |
2013-09-10T15:22:17Z |
dc.date.created |
2013-07 |
dc.date.issued |
2013-09-10 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/217451 |
dc.format.extent |
71 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Nokia (Firma) |
dc.subject.other |
Planificació estratègica |
dc.subject.other |
Gestió de la crisi |
dc.title |
NOKIA: Análisis estratégico de la compañía finlandesa |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present projecte té com a principal objectiu analitzar estratègicament l´empresa finlandesa Nokia i trobar possibles solucions per millorar la seva situació actual.
Per poder realitzar aquest canvi estratègic de manera exitosa, s´ha de tenir clar tots aquells conceptes relacionat amb l´estratègia. Es deuen analitzar tots els aspectes tant externs com interns que poden afectar l´evolució i el desenvolupament de la companyia Nokia. Un cop analitzat s´han d´implementar les diferents solucions que poden millorar la situació actual que està patint la companyia finlandesa. |