dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Robinat Rivadulla, José Ramon,
dc.contributor.author
Serra Le Cheualier, Eric
dc.date.accessioned
2013-09-19T11:39:07Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:24Z
dc.date.available
2013-09-19T11:39:07Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:24Z
dc.date.issued
2013-09-19
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/217713
dc.description.abstract
Aquest treball de final de carrera analitza com les empreses occidentals haurien de publicitar-se a la Xina. De la mateixa manera, s’estudia el mercat chinès en la seva totalitat i a més d’alguns casos reals de l’èxit publicitari. El mercat chinès és molt dinàmic i diferent als mercats occidentals. Això comporta una gran dificultat d’adaptacióper part de les empreses occidentals. Per això és necessari fer un análisis detallat del mercat, els seus mitjans de comunicació, el partit comunista que goberna, de l’àmbit socio-cultural i la importancia de potenciar la marca. Aquest treball finalitza amb l’explicació de l’èxit publicitari de diverses empreses occidentals. Un referent internacional com Coca-Cola, un sector amb molta rellevança com el luxe exclusiu dominat per Louis Vuitton i un mercat amb molt de potencial per a les empreses españoles com l’oli d’oliva il.lustrat amb Borges. Tot aquest treball ens convida a reflexionar sobre la diferencia d’actuació entre dos móns diferents com són els països occidentals i la China. Mentre el sector publicitari europeu s’atura, el chinès no deixa de créixer.
cat
dc.format.extent
139 p.
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Empreses
cat
dc.subject.other
Xina
cat
dc.title
¿Qué debería hacer una empresa occidental para publicitarse en China?
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat