dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
García Lavernia, Joaquín, |
dc.contributor.author |
Martín Lacabe, Irantzu |
dc.date.accessioned |
2013-09-27T12:40:23Z |
dc.date.available |
2013-09-27T12:40:23Z |
dc.date.created |
2013-06 |
dc.date.issued |
2013-09-27 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/217960 |
dc.format.extent |
101 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Premsa |
dc.subject.other |
Sensacionalisme en la premsa |
dc.subject.other |
El País (Firma) |
dc.subject.other |
ABC, Diari |
dc.title |
La tendencia del periodismo tradicional a la cultura light en las portadas de El País y ABC |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present projecte analitza el panorama de la premsa tradicional espanyola a partir dels anys 60 fins als últims dies. El treball proposa un estudi sobre la tendència dels periòdics cap a una cultura light caracteritzada per la seva levitat i la creixent aposta per l'espectacle. Així mateix, es reflexiona sobre el grau d'importància de les relacions públiques com a fonts informatives per als mitjans de comunicació. Aquest escenari mediàtic es posa en pràctica contrastant una varietat de portades de l'ABC i El País a partir del seu primer punt de trobada. |