Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph'

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Fondevila i Gascón, Joan Francesc,
dc.contributor.author
Barbero González, Victoria
dc.date.accessioned
2013-10-31T09:43:54Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:36Z
dc.date.available
2013-10-31T09:43:54Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:36Z
dc.date.created
2013-07
dc.date.issued
2013-10-31
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/219513
dc.description.abstract
Aquest treball té com a objecte l’anàlisi de la implantació de la hipertextualitat, la multimedialitat, la interactivitat i la publicitat com a elements vertebradors de la premsa digital internacional. Primerament, es descriuen de forma teòrica els meritats elements. A continuació, es presenten els resultats de l’estudi empíric desenvolupat, analitzant els anteriors factors, sobre quatre capçaleres digitals internacionals. Finalment, concloem que la implantació de les variables estudiades es troba en fase d'expansió, tot i que encara lluny del nivell òptim d'explotació; també que els diaris europeus són més proclius a fomentar l'ús de la hipertextualitat, mentre els americans prefereixen la multimedialitat; que els principals problemes a superar seran les formes tradicionals de pensar i treballar així com la falta d'inversió generalitzada i, per acabar, que el futur passarà per continuar en la línia de treball sense oblidar-se d'evolucionar.
cat
dc.format.extent
84 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Hipertext
cat
dc.subject.other
Sistemes multimèdia
cat
dc.subject.other
Interactivitat
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Premsa electrònica
cat
dc.title
Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph'
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFC_BARBERO_2013.pdf

713.7Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)