Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24002
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CAP - Grup de Computació d'Altes Prestacions |
dc.contributor.author | Gil, Marisa |
dc.contributor.author | Cusso Calabuig, Roser |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Gil, Marisa; Cusso, R. Technology-Enhanced Learning (TEL) tools to improve computational thinking skills. A: Interactive Collaborative Learning: International Conference on Interactive Collaborative Learning and International Conference on Engineering Pedagogy. "ICL 2012: Interactive Collaborative Learning: 15th International Conference on Interactive Collaborative Learning and 41st International Conference on Engineering Pedagogy 26-28 September 2012, Villach, Austria". Villach: 2012, p. 20-28. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/24002 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Education -- Effect of technological innovations on |
dc.subject | Group work in education |
dc.subject | TEL |
dc.subject | Computational thinking |
dc.subject | Learning tools |
dc.subject | Collaborative learning |
dc.subject | Technical degrees |
dc.subject | Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques |
dc.subject | Ensenyament -- Treball en equip |
dc.title | Technology-Enhanced Learning (TEL) tools to improve computational thinking skills |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |