Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/24267

Eliminating redundant fragment shader executions on a mobile GPU via hardware memoization
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. ARCO - Microarquitectura i Compiladors
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia
-Graphics processing units
-Rendering (Computer graphics)
-Animation
-Redundancy
-Animació per ordinador
Article - Versió publicada
Objecte de conferència
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Tabani, Hamid; Arnau Montañés, José María; Tubella Murgadas, Jordi; González Colás, Antonio María
Yazdani Aminabadi, Reza; Arnau Montañés, José María; González Colás, Antonio María; Riera Villanueva, Marc
Riera Villanueva, Marc; Arnau Montañés, José María; González Colás, Antonio María