To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23674
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Ochogavias Arumi, Gerard |
dc.date | 2014-05 |
dc.identifier.citation | PRISMA-94302 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/23674 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Toll roads |
dc.subject | peatge a l'ombra |
dc.subject | finançament privat |
dc.subject | finançament públic |
dc.subject | anàlisi input-output |
dc.subject | Autopistes de peatge |
dc.subject | Anàlisi d'impacte (Política pública) |
dc.title | Impacte socioeconòmic dels peatges a l'ombra |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |