Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/25276

Model de programació lineal entera i mixta per la integració del cost en publicitat i el preu de venda dels productes en la planificació agregada de la producció
Rodríguez Núñez, Alejandro
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Lusa García, Amaia
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Investigació operativa::Programació matemàtica
-Industrial management -- Linear programming
-Costs, Industrial -- Mathematical models
-Product management -- Mathematical models
-Production planning -- Mathematical models
-Industrial productivity
-Empreses -- Direcció i administració -- Programació lineal
-Costos de producció -- Models matemàtics
-Gestió de productes -- Models matemàtics
-Producció -- Planificació -- Models matemàtics
-Productivitat industrial
Treballs d'investigació/Fi de màster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Rodríguez Núñez, Alejandro