Special issue on evolving the e-marketing mindset towards the social web model - Editorial Part 2

Author

Martínez López, Francisco José

Rodríguez Ardura, Inma

Publication date

2015-04-08T00:57:27Z

2015-04-08T00:57:27Z

2010-01-01



Abstract

In the previous issue of IJEMR, we introduced the general framework and the main ideas justifying this special editorial project. To avoid repetition of the background themes to the current issue, the reader should consult the previous edition. Here, we present the second part of contributions selected for publication.


Al número anterior de IJEMR, presentàvem el marc general i les idees principals justificant aquest projecte editorial especial . Per evitar la repetició dels temes de fons del darrer número, el lector ha de consultar a l'edició anterior. A continuació, presentem la segona part de les contribucions seleccionades per a la seva publicació.


En el número anterior de IJEMR, presentábamos el marco general y las ideas principales justificando este proyecto editorial especial. Para evitar la repetición de los temas de fondo del último número, el lector debe consultar a la edición anterior. A continuación, presentamos la segunda parte de las contribuciones seleccionadas para su publicación.

Document Type

Article

Language

English

Subjects and keywords

digital marketing; marketing digital; màrqueting digital; e-commerce; e-marketing; Internet marketing; Màrqueting digital; Marketing en Internet

Publisher

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

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Reproducció del document publicat a: http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijemr&year=2010&vol=3&issue=4

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