Special issue on evolving the e-marketing mindset towards the social web model - Editorial Part 1

Author

Martínez López, Francisco José

Rodríguez Ardura, Inma

Publication date

2015-04-08T01:02:03Z

2015-04-08T01:02:03Z

2010-01-01



Abstract

Con este proyecto editorial nuestro objetivo es promover un campo de investigación clave en la comercialización de hoy, es decir, la evolución de la mentalidad e-marketing hacia el nuevo modelo de web social.


With this special editorial project we aim to promote a key research field in the marketing of today, i.e., the evolution of the e-marketing mindset towards the new social web model.


Amb aquest projecte editorial nostre objectiu és promoure un camp de recerca clau en la comercialització d'avui, és a dir, l'evolució de la mentalitat e- màrqueting cap al nou model de web social.

Document Type

Article

Language

English

Subjects and keywords

digital marketing; e-commerce; e-marketing; marketing digital; màrqueting digital; Internet marketing; Màrqueting digital; Marketing en Internet

Publisher

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Related items

Reproducció del document publicat a: http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijemr&year=2010&vol=3&issue=3

Rights

Copyright © 2010 Inderscience Enterprises Ltd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)

Articles [153]