Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/27919
Título: | Work in progress-role of learning strategies in electrical circuits and analog electronics courses |
---|---|
Autor/a: | Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents -Electric engineering -- Study and teaching (Higher) -Learning strategies -Psychometrics -Educational technology -CEAM II psychometric tool -electrical engineering education -self-regulated learning strategies -self-study courses -student achievement -Enginyeria elèctrica -- Ensenyament universitari -Estratègies d'aprenentatge -Psicometria -Tecnologia educativa |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Objeto de conferencia |
Editor: | Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) |
Compartir: |