Title:
|
Síndrome d'Asperger, proposta de programam psicoeducatiu des de l'intel·ligència emocional i social per a la prevenció de l'assetjament escolar
|
Author:
|
Villalbos Targa, Esther
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Jayme Zaro, Maria |
Abstract:
|
En els nens amb síndrome d'Asperger es dóna una major vulnerabilitat a patir "bullying" a l'escola. El supòsit que existeix una estreta correlació entre aquesta i el seu desajustament social degut als seus dèficits constitucionals en intel·ligència social i intel·ligència emocional és el punt de partida d'aquesta proposta de intervenció psicoeducativa que es fixa com a objectiu una intervenció precoç amb una adient estimulació que actuï de forma compensatòria prevenint així l'assetjament en millorar la seva interacció social. |
Abstract:
|
En los niños con síndrome de Asperger se da una mayor vulnerabilidad a sufrir "bullying" en la escuela. El supuesto de que existe una estrecha correlación entre ésta y su desajuste social debido a sus déficits constitucionales en inteligencia social e inteligencia emocional es el punto de partida de esta propuesta de intervención psicoeducativa que se fija como objetivo una intervención precoz con una adecuada estimulación que actúe de forma compensatoria previniendo así el acoso al mejorar su interacción social. |
Abstract:
|
Bachelor thesis for the Psychology program on Educational Psychology. |
Subject(s):
|
-síndrome d'Asperger -intel·ligència emocional -intel·ligència social -assetjament escolar -síndrome de Asperger -inteligencia emocional -inteligencia social -acoso escolar -Asperger syndrome -emotional intelligence -social intelligence -school bullying -Asperger's syndrome -- TFG -Educational psychology -- TFG -Asperger, Síndrome d' -- TFG -Psicologia pedagògica -- TFG -Asperger, Síndrome de -- TFG -Psicología pedagógica -- TFG |
Rights:
|
http://www.opensource.org/licenses/osl-3.0.php |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|