dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Martí Pérez, Josep
dc.contributor.author
Xartó Delgado, Yolanda
dc.date
2016-03-14T07:24:00Z
dc.date
2016-03-14T07:24:00Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/47221
dc.description.abstract
Aquest treball se centra en l'anàlisi de la revista Cosmopolitan Espanya amb la finalitat de conèixer quin tractament dóna al culte al cos: saber quins són els imperatius de bellesa que promulga, la seva variació al llarg dels 24 anys d'existència i l'evolució tecnològica per tenir una imatge perfecta i d'acord als cànons. Entre els principals resultats obtinguts cal esmentar l'èmfasi que es fa en la necessitat d'estar prima, bella i semblar jove així com la perpetuació dels models propis de la societat patriarcal. També s'evidencia com la revista fa ús de certs recursos per tal de promoure la seva compra. Al seu torn, els anunciants empren estratègies de màrqueting per tal de fomentar el consum de productes destinats al culte a l'aparença.
dc.description.abstract
Este trabajo se centra en el análisis de la revista Cosmopolitan España con el fin de conocer qué tratamiento da al culto al cuerpo: saber cuáles son los imperativos de belleza que promulga, su variación a lo largo de los 24 años de existencia y la evolución tecnológica para tener una imagen perfecta y de acuerdo a los cánones. Entre los principales resultados obtenidos cabe mencionar el énfasis que se hace en la necesidad de estar delgada, bella y parecer joven así como la perpetuación de los modelos propios de la sociedad patriarcal. También se evidencia como la revista hace uso de ciertos recursos para promover su compra. A su vez, los anunciantes emplean estrategias de marketing para fomentar el consumo de productos destinados al culto a la apariencia.
dc.description.abstract
Bachelor thesis for the Humanities program.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
Women's periodicals -- TFG
dc.subject
Revistes per a dones -- TFG
dc.subject
Revistas para mujeres -- TFG
dc.title
El culte a l'aparença en les revistes femenines per a adolescents i joves : Anàlisi de la revista Cosmopolitan Espanya
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis