To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/78070
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Martínez Reguero, Adriana Haydée |
dc.contributor.author | Pineda Segarra, Abel |
dc.date | 2015-06-19 |
dc.identifier.citation | PRISMA-93673 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/78070 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Traffic safety |
dc.subject | Pavements |
dc.subject | accidents |
dc.subject | CRT |
dc.subject | textura |
dc.subject | macrotextura |
dc.subject | microtextura |
dc.subject | scrim |
dc.subject | Seguretat viària |
dc.subject | Paviments |
dc.title | Seguretat viària. Anàlisi de la influencia del coeficient de resistència al lliscament en els accidents |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |