dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Cuevas Labrador, Maria Del Carmen
dc.contributor.author
Rodríguez Pérez, Clàudia
dc.date
2016-02-10T07:21:18Z
dc.date
2016-02-10T07:21:18Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/46162
dc.description.abstract
Aquesta memòria exposa en referència als referents teòrics les diferents fases
d'intervenció psicopedagògica a partir de l'especificitat de casos d'alumnes que
presenten dificultats en els processos d'aprenentatge i que com a resultat no
assoleixen les competències i els objectius curriculars de l'etapa.
dc.description.abstract
Esta memoria expone en referencia a los referentes teóricos las diferentes fases
de intervención psicopedagógica a partir de la especificidad de casos de alumnos que
presentan dificultades en los procesos de aprendizaje y que como resultado no
alcanzan las competencias y los objetivos curriculares de la etapa.
dc.description.abstract
Bachelor thesis for the Psychology and Education Sciences program on Educational Psychology.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
intervenció psicopedagògica
dc.subject
educació inclusiva
dc.subject
intervención psicopedagógica
dc.subject
inclusión (educación)
dc.subject
psychoeducational intervention
dc.subject
inclusion (education)
dc.subject
Inclusive education -- Practicum
dc.subject
Educació inclusiva -- Pràcticum
dc.subject
Educación inclusiva -- Prácticum
dc.title
Intervenció psicopedagògica amb alumnes amb necessitats especials : Disseny d'estratègies i suports per afavorir els aprenentatges
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis