dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Bové Romeu, Carme
dc.contributor.author
Gamisans Padrós, Glòria
dc.date
2016-07-26T06:43:51Z
dc.date
2016-07-26T06:43:51Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/55804
dc.description.abstract
Podria ser el mòbil un recurs útil per adquirir les competències, per exemple, de l'actual currículum de llengua catalana a secundària? Aprofitar els coneixements tecnològics dels alumnes i juxtaposar-los als coneixements i a l'acompanyament dels professors de les fites que es volen aconseguir (objectius per a un curs concret) poden donar resultats positius? Aquest treball que presentem vol aportar alguna resposta a aquestes darreres preguntes i desenvolupar els aspectes sumàriament descrits en aquest resum sobre les noves tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC) i en concret dels mòbils.
dc.description.abstract
Podría ser el móvil un recurso útil para adquirir las competencias, por ejemplo, del actual currículo de lengua catalana en secundaria? Aprovechar los conocimientos tecnológicos de los alumnos y yuxtaponer a los conocimientos y el acompañamiento de los profesores de las metas que se quieren alcanzar (objetivos para un curso concreto) pueden dar resultados positivos? Este trabajo que presentamos quiere aportar alguna respuesta a estas últimas preguntas y desarrollar los aspectos someramente descritos en este abstract sobre las nuevas tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC) y en concreto de los móviles.
dc.description.abstract
Could be the mobile a resource useful to acquire the competences, for example, of the current curriculum of language Catalan in secondary? Take advantage of them knowledge technological of them students and juxtapose to them knowledge and the accompaniment of them professors of them goals that is want to achieve (objectives for a course concrete) can give results positive? This work wants to provide any response to these last questions and develop them aspects briefly described in this abstract on the new technologies of the learning and the knowledge (TAC) and in concrete of them mobile.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
dispositiu mòbil
dc.subject
aprenentatge significatiu
dc.subject
accés a la informació
dc.subject
creació de continguts
dc.subject
eines i recursos
dc.subject
dispositivo móvil
dc.subject
aprendizaje significativo
dc.subject
acceso a la información
dc.subject
creación de contenidos
dc.subject
herramientas y recursos
dc.subject
meaningful learning
dc.subject
access to information
dc.subject
content creation
dc.subject
tools and resources
dc.subject
Smartphones -- TFG
dc.subject
Telèfons intel·ligents -- TFG
dc.subject
Teléfonos inteligentes -- TFG
dc.title
El mòbil a l'ESO? : Per a què poden ser útils els dispositius mòbils a l'àrea de llengua catalana de secundària
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis