dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Solanas García, Isabel
dc.contributor.author
Muñoz Soriano, Sergio
dc.date
2016-08-29T06:37:29Z
dc.date
2016-08-29T06:37:29Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/56286
dc.description.abstract
La idea principal sobre la qual construir el discurs la basarem en la força que transmet el fet de tenir a la ciutat de València, des de fa més de cinc-cents anys, un bé cultural què és Monument Artístic Nacional i Patrimoni de la Humanitat. Aquest fet, desconegut per a molts dels ciutadans de la mateixa comunitat valenciana, ha de ser allò que els desperti i els condueixi cap a l'edifici, perquè són els mateixos veïns els qui han de ser els promotors més valuosos. Per tant una exploració i diagnòstic de la comunicació global de la Llotja de Mercaders s'estima necessària en aquests moments per poder valorar la seva correcció, i la percepció dels visitants, o potencials visitants. Amb exploració i diagnòstic entenem fer un treball de camp d'anàlisi dels serveis de suport i dels dispositius de mediació actuals en la visita a l'edifici, i posteriorment fer un diagnòstic de la gestió de la comunicació que afavoreixen i fan de la visita una experiència enriquidora per al visitant.
dc.description.abstract
La idea principal sobre la que construir el discurso la basaremos en la fuerza que transmite el hecho de tener en la ciudad de Valencia, desde hace más de quinientos años, un bien cultural que es Monumento Artístico Nacional y Patrimonio de la Humanidad. Este hecho, desconocido para muchos de los ciudadanos de la misma comunidad valenciana, debe ser lo que los despierte y los conduzca hacia el edificio, porque son los mismos vecinos quienes deben ser los promotores más valiosos.
dc.description.abstract
The main idea on which to build the speech will build on the strength that transmits the fact of having in the city of Valencia, for over five hundred years ago, a cultural object is a National Artistic Monument and World Heritage Site. This fact, unknown to many of the citizens of the same Valencian community, must be what awaken and lead into the building, because they are the same neighbors who should be the most valuable promoters.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
patrimoni cultural
dc.subject
comunicació global
dc.subject
gestió patrimonial
dc.subject
pla de comunicació
dc.subject
cultural property
dc.subject
cultural heritage
dc.subject
global communication
dc.subject
wealth management
dc.subject
communication plan
dc.subject
patrimonio cultural
dc.subject
comunicación global
dc.subject
gestión patrimonial
dc.subject
plan de comunicación
dc.subject
Patrimonio -- Gestión -- TFG
dc.subject
Estate planning -- TFG
dc.subject
Patrimoni -- Gestió -- TFG
dc.title
Comunicació global en la gestió patrimonial de la Llotja de Mercaders de València
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis