Intervenció psicopedagògica en les dificultats d'aprenentatge

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Continente Gonzalo, Maria Àngels
dc.contributor.author
Òdena Capons, Rosa María
dc.date
2016-10-03T05:57:58Z
dc.date
2016-10-03T05:57:58Z
dc.date
2016-06-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/57486
dc.description.abstract
La present memòria pretén complir fonamentalment les següents funcions: la d'aprofundir en la realitat dels centres psicopedagògics privats que actuen correctivament per, posteriorment, poder reflexionar respecte dels elements que poden afavorir una bona resposta psicopedagògica des d'aquest context concret. Aquesta reflexió constitueix una proposta oberta que es fonamenta plenament en un procés d'investigació-acció (Bartolomé,1995) on la reflexió i acció prenen un caràcter cíclic a partir de la interacció amb la realitat viscuda. Seguint aquesta premissa vaig dissenyar i planificar un projecte destinat a donar suport psicopedagògic a alumnes amb dificultats funcionals en el procés d'aprenentatge de la lectura i l'escriptura.
dc.description.abstract
La presente memoria pretende cumplir fundamentalmente las siguientes funciones: la de profundizar en la realidad de los centros psicopedagógicos privados que actúan a nivel correctivo para, posteriormente, poder reflexionar al respecto de los elementos que pueden favorecer una buena respuesta psicopedagógica desde este contexto concreto. Esta reflexión constituye una propuesta abierta que se fundamenta plenamente en un proceso de investigación-acción (Bartolomé, 1995) donde la reflexión y acción toman un carácter cíclico a partir de la interacción con la realidad vivida. Siguiendo esta premisa voy diseñar y planificar un proyecto destinado a dar apoyo psicopedagógico a alumnos con dificultades funcionales en el proceso de aprendizaje de la lectura y la escritura.
dc.description.abstract
The present memory aims to meet fundamentally them following functions: it of deepen in the reality of them centers psychopedagogical private that act to level corrective for, subsequently, to reflect to the with regard to them elements that can favor a good response psychopedagogical from this context concrete. This reflection is a proposed open that is based fully in a process of action research (Bartolomé, 1995) where the reflection and action take a character cyclic from the interaction with the reality lived. Following this premise I'll design and plan a project to give psychological support to pupils with functional difficulties in the process of learning of reading and writing.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
diagnòstic diferencial
dc.subject
treball en xarxa
dc.subject
motivació
dc.subject
dislèxia
dc.subject
pla d'intervenció individualitzat
dc.subject
differential diagnosis
dc.subject
networking
dc.subject
motivation
dc.subject
dyslexia
dc.subject
individualized intervention plan
dc.subject
diagnóstico diferencial
dc.subject
trabajo en red
dc.subject
motivación
dc.subject
dislexia
dc.subject
plan de intervención individualizado
dc.subject
Learning disabilities -- TFG
dc.subject
Trastorns de l'aprenentatge -- TFG
dc.subject
Trastornos del aprendizaje -- TFG
dc.title
Intervenció psicopedagògica en les dificultats d'aprenentatge
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)