dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Campos-Rius, Josep |
dc.contributor.author |
Sebastiani i Obrador, Enric Ma. |
dc.date.accessioned |
2016-11-30T12:08:11Z |
dc.date.available |
2016-11-30T12:08:11Z |
dc.date.created |
2016-11 |
dc.date.issued |
2016-11 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/268338 |
dc.format.extent |
11 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 2 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació física |
dc.subject.other |
Tecnologies de la informació i la comunicació |
dc.subject.other |
Tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement |
dc.subject.other |
Dispositius mòbils |
dc.title |
El repte de les TIC i les TAC en l’Educació Física |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
L’arribada d’internet, de les xarxes socials digitals, de les aplicacions mòbils i la constant evolució de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC) demana una adaptació als nous contextos en l’àmbit de l’educació. La incorporació de dispositius mòbils, l’ús d’aplicacions educatives i la participació en diferents tipus de xarxes, ja siguin socials digitals o no, afavoreix el treball col·laboratiu, la recerca d’informació en diferents àmbits i formats, i la incorporació de noves maneres d’aprendre i de relacionar-se. L’àrea d’Educació Física ha de poder aprofitar aquest nou paradigma educatiu per a millorar els processos d’ensenyament i d’aprenentatge del professorat i de l’alumnat amb criteris de varietat i innovació per a poder promocionar l’activitat física i esportiva d’aquests dos grups i fer-ne un hàbit per a tota la
vida, a la vegada que es desenvolupa la competència digital de tots els protagonistes del procés educatiu. |