Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/85036
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Màquines i Motors Tèrmics |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Física |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SUMMLab - Sustainability Measurement and Modeling Lab |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. POLQUITEX - Materials Polimérics i Química Téxtil |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. DILAB - Laboratori de física dels materials dielèctrics |
dc.contributor.author | Álvarez del Castillo, María Dolores |
dc.contributor.author | Mata Pou, Mireia |
dc.contributor.author | Cañavate Ávila, Francisco Javier |
dc.contributor.author | Marqués Calvo, José Joaquín |
dc.contributor.author | Espot Piñol, Carmen |
dc.contributor.author | Forcada Plaza, Santiago |
dc.contributor.author | Voltas Aguilar, Jordi |
dc.contributor.author | Garrido Soriano, Núria |
dc.contributor.author | Sellarès González, Jordi |
dc.contributor.author | Gil Bonet, Alfred |
dc.coverage.spatial | east=2.0224236000000246; north=41.5641301; name=Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET), 08222 Terrassa, Barcelona, Espanya |
dc.date | 2016 |
dc.identifier.citation | M.D. Alvarez, Mata , M., Cañavate, J., Marques, J., Espot, C., Forcada, S., Voltas, J., Garrido, N., Sellarès, J., Gil, A. Accreditation of Spanish Engineering Programs, first experiences. The case of the Terrassa School of Engineering. "Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences", 2016, vol. 3, núm. 1, p. 133-151. |
dc.identifier.citation | 2341-2593 |
dc.identifier.citation | 10.4995/muse.2016.4683 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/85036 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://polipapers.upv.es/index.php/MUSE/article/view/4683 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject | Education, Higher |
dc.subject | Education, Higher--Aims and objectives--Europe |
dc.subject | Education, Higher--Quality control |
dc.subject | Internal Quality Assurance System |
dc.subject | Programme assessment |
dc.subject | Accreditation |
dc.subject | European higher education area |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Avaluació -- Catalunya |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Avaluació -- Comunitat Econòmica Europea, Països de la |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Control de qualitat -- Catalunya |
dc.title | Accreditation of Spanish Engineering Programs, first experiences. The case of the Terrassa School of Engineering |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |