dc.contributor
Turu Tarré, Maria,
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Puig Oliván, Maria-Xènia,
dc.date.accessioned
2017-12-11T12:03:07Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:43Z
dc.date.available
2017-12-11T12:03:07Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:43Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/302437
dc.description.abstract
Aquest treball pretén ser una ajuda per tot aquell mestre disposat a educar en valors. Es definirà el terme valor, un concepte cada cop més comú en la nostra societat actuat i es compararà amb el de virtut per a poder establir la relació entre ambdós conceptes. S’argumentarà la importància de la educació en valors i es definiran els agents de la transmissió d’aquests, les teories pròpies de l’educació en valors; algunes estratègies i tècniques; les dificultats existents per educar en valors; i la importància de la formació del professorat. A Infantil, utilitzem als contes com estratègia per educar en valors, per això, es pretén oferir una guia teòrica i pràctica per ajudar a la seva transmissió. Es conclou amb un relat d’elaboració pròpia.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Educació en valors
dc.subject.other
Contes infantils
dc.title
Los valores y su transmisión a través de los cuentos en educación infantil
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis