To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/111949
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Roger Casals, Lluís |
dc.contributor.author | Alarcón Cano, Alejandro |
dc.date | 2017-06-15 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.127442 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111949 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Automobiles, Racing -- Wheels |
dc.subject | Automobiles, Racing -- Traction |
dc.subject | Automòbils de competició -- Rodes |
dc.subject | Automòbils de competició -- Tracció |
dc.title | Diseño de un sistema de tracción eléctrico con el motor en la rueda |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |