Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/115285

Fostering the classroom attention using collective intelligence education tools
Simó Mezquita, Ester; Monguet Fierro, José María; Meza, Jaime
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. CRAAX - Centre de Recerca d'Arquitectures Avançades de Xarxes; Universitat Politècnica de Catalunya. LAM - Laboratori d'Aplicacions Multimèdia i TIC
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Didàctica
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu
Swarm intelligence
Education, Higher
Information and communications technologies
Attention-deficit disorder in adults
Collective intelligence
ICT
Education
Students attention
Learning
Intel·ligència col·lectiva
Ensenyament universitari -- Mètodes actius
Tecnologies de la informació i la comunicació
Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión presentada
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Meza, Jaime; Ortiz, Oswaldo; Simó Mezquita, Ester; Vaca-Cardenas, Mónica; Roman, Sonia; Monguet Fierro, José María
Meza, Jaime; Simó Mezquita, Ester; Monguet Fierro, José María
Simó Mezquita, Ester; Monguet Fierro, José María; Meza, Jaime
Meza, Jaime; Monguet Fierro, José María; Grimón, Francisca; Trejo Omeñaca, Alejandro