To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/111209
dc.contributor | Mayol Sarroca, Enric |
---|---|
dc.contributor.author | Villaverde García, José Alberto |
dc.date | 2017-06-22 |
dc.identifier.citation | 125083 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111209 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | Education and state |
dc.subject | Política a l'aula |
dc.subject | metodologies d'aprenentatge |
dc.subject | mètodes d'avaluació |
dc.subject | ideologia del professorat |
dc.subject | tendències polítiques |
dc.subject | avaluació i política |
dc.subject | Politics in the classroom |
dc.subject | learning methodologies |
dc.subject | assessment methods |
dc.subject | teaching ideology |
dc.subject | political trends |
dc.subject | evaluation and policy |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.subject | Política educativa |
dc.title | Educació i política |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |