Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/111221
dc.contributor | Pérez Moya, Montserrat |
---|---|
dc.contributor.author | Ibiza Areu, Alberto |
dc.date | 2017-06-22 |
dc.identifier.citation | 125078 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111221 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | aprenentatge significatiu |
dc.subject | aprendre fent |
dc.subject | lego |
dc.subject | organització industrial |
dc.subject | lean |
dc.subject | classe inversa |
dc.subject | secundària |
dc.subject | producció |
dc.subject | Technology |
dc.subject | meaningful learning |
dc.subject | learning by doing |
dc.subject | industrial organization |
dc.subject | Flipped Classroom |
dc.subject | secondary school |
dc.subject | production |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.title | Aprenentatge significatiu: Organització industrial, una assignatura pendent |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |