Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/115347
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids |
---|---|
dc.contributor | Trillas i Gay, Enric |
dc.contributor.author | Llorens Fons, Jaume |
dc.date | 2018-01-18 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.127856 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/115347 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Motorcycles -- Design and construction |
dc.subject | Motorcycles -- Aerodynamics |
dc.subject | Motocicletes -- Disseny i construcció |
dc.subject | Motocicletes -- Aerodinàmica |
dc.title | Aerodynamic implications of motorcycle dynamic and structural design |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |