La comunicació corporativa de proximitat, o per què les PIME també han d'invertir en la seva pròpia marca

Author

Achell Martínez, David

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Costa Romea, Meritxell

Publication date

2017-01-26T06:55:04Z

2017-01-26T06:55:04Z

2017-01-25



Abstract

L'objectiu d'aquest estudi és identificar els principals elements que la comunicació posa a l'abast de les empreses per a contribuir a l'assoliment dels seus objectius corporatius. Per a això hem d'entendre la comunicació no només com una acció, sinó situant-la en el centre d'una xarxa de polítiques estratègiques que operen transversalment en el si de les empreses i que formen part dels valors d'aquesta. Al nivell de les polítiques financeres, de qualitat, de gestió dels recursos humans, de producció, innovació o comercials.


El objetivo de este estudio es identificar los principales elementos que la comunicación pone al alcance de las empresas para contribuir a la consecución de sus objetivos corporativos.


The aim of this study is to identify the main elements that communication makes available to companies to contribute to achieving its corporate objectives.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

comunicació corporativa; petita i mitjana empresa; màrqueting de continguts; branding; proximitat; relacions públiques; publicitat; pla de comunicació; identitat corporativa; comunicación corporativa; pequeña y mediana empresa; marketing de contenidos; branding; proximidad; relaciones públicas; publicidad; plan de comunicación; identidad corporativa; corporate communication; small and medium-sized enterprises; content marketing; branding; proximity; public relations; advertising; communication plan; corporate identity; Broadcasting -- TFG; Comunicació audiovisual -- TFG; Comunicación audiovisual -- TFG

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)