Guia pràctica de les relacions públiques en l'àmbit esportiu

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Badell Serra, Pepa
dc.contributor.author
Hita Garcia-Duran, Guillem
dc.date
2017-07-03T06:21:31Z
dc.date
2017-07-03T06:21:31Z
dc.date
2017-06-21
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/65487
dc.description.abstract
L'esport i la comunicació han evolucionat per donar-se la mà. A mesura que la professionalització dels esportistes o clubs esportius i la seva conversió en marques ha anat essent més accentuada i comú, cuidar la imatge de "marca" ha estat una preocupació creixent. En aquest punt, el professional de la comunicació i més concretament en el vessant de les relacions públiques ha agafat una rellevància cabdal, atenint-nos a la globalitat del fenomen fan de l'ens esportiu (en l'àmbit individual o col·lectiu) com a marca comercial a explotar, cuidar o augmentar. Les xarxes socials i la repercussió en els mitjans magnifiquen una tasca que amb els anys ha guanyat en complexitat.
dc.description.abstract
Sports and communication have evolved in the same. The brands of professional athletes and sports clubs, have had a growing concern, have more care about their "brand" image. At this point, the communications and in special case, the public relations professionals, has taken an high relevance in response to the global phenomenon that they give to the sport (as individual or group) as a trademark explode, care or increase. Social networks and the impact on the media magnify this task which over the years, it is growing its complexity.
dc.description.abstract
El deporte y la comunicación han evolucionado para darse la mano. A medida que la profesionalización de los deportistas o clubes deportivos y su conversión en marcas ha ido siendo más acentuada y común, cuidar la imagen de "marca" ha sido una preocupación creciente. En este punto, el profesional de la comunicación y más concretamente en la vertiente de las relaciones públicas ha cogido una relevancia capital, ateniéndonos a la globalidad del fenómeno hacen del ente deportivo (en el ámbito individual o colectivo) como marca comercial a explotar, cuidar o aumentar. Las redes sociales y la repercusión en los medios magnifican una tarea que con los años ha ganado en complejidad.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
relacions públiques
dc.subject
esports i comunicació
dc.subject
xarxes socials
dc.subject
globalització
dc.subject
deportes y comunicación
dc.subject
relaciones públicas
dc.subject
globalización
dc.subject
redes sociales
dc.subject
media and sports
dc.subject
social networks
dc.subject
public relations
dc.subject
globalization
dc.subject
Sports -- Public relations -- TFG
dc.subject
Esports -- Relacions públiques -- TFG
dc.subject
Deportes -- Relaciones públicas -- TFG
dc.title
Guia pràctica de les relacions públiques en l'àmbit esportiu
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)