Author

Ruiz Fernández, Jorge

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Badell Serra, Pepa

Publication date

2018-01-31T07:00:40Z

2018-01-31T07:00:40Z

2018-01-30



Abstract

Aquest treball tracta sobre l'escriptor independent, figura que apareix amb les noves tecnologies de la informació i comunicació. Explica quina estratègia ha de desenvolupar per posicionar-se en el mercat per mitjà de la comunicació de la marca personal.


Este trabajo trata sobre el escritor independiente, figura que aparece con las nuevas tecnologías de la información y comunicación. Explica qué estrategia ha de desarrollar para posicionarse en el mercado por medio de la comunicación de la marca personal.


This work is about the independent writer, a new role that appears with the new technologies of information and communication. It explains which is the best strategy that he must carry out in order to find a good positioning in the market through the communication of his or her personal branding.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

màrqueting; branding; autopublicació; escriptors independents; marketing; branding; self-publishing; freelance writer; marketing; branding; autopublicación; escritores independientes; Corporate image -- TFG; Imatge corporativa -- TFG; Imagen corporativa -- TFG

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)