Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/72185
dc.contributor | Crespín Perales, Montserrat |
---|---|
dc.contributor | Permanyer Ugartemendia, Ander |
dc.contributor | Busquets Alemany, Anna |
dc.contributor.author | Esteban Pagès, Manuel |
dc.date | 2018-01-22T07:11:41Z |
dc.date | 2018-01-22T07:11:41Z |
dc.date | 2018-01-02 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/72185 |
dc.description.abstract | Aquest treball de recerca per a l'obtenció del títol de Màster Propi estudia l'ús de la metonímia a l'obra La caza del carnero salvaje (1982) de l'autor japonès contemporani Haruki Murakami. A través de dos estudis de cas, veiem que la metonímia, juntament amb altres trops i tècniques literàries, Murakami ens esbossa una realitat a través d'escenes amb la finalitat de posar-se en diàleg amb el lector. Mentre el nom hauria de ser la imatge de la figuració, descobrim que esdevé imatge de la similitud i, per tant, pren control sobre la població. |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Comtemporaneïtat; Capitalisme Tardà; Imatge; Llenguatge; Metonímia; Haruki Murakami; Postmodernitat; Simbolisme; Japó; Simulacre |
dc.subject | Comtemporary; Late Capitalism; Image; Language; Japan; Metonymy; Haruki Murakami; Postmodern; Simulacrum; Language |
dc.title | D'un penis i de dues orelles. El nom com a imatge de la figuració a "La caza del carnero salvaje" de Haruki Murakami |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |