D'un penis i de dues orelles. El nom com a imatge de la figuració a "La caza del carnero salvaje" de Haruki Murakami

dc.contributor
Crespín Perales, Montserrat
dc.contributor
Permanyer Ugartemendia, Ander
dc.contributor
Busquets Alemany, Anna
dc.contributor.author
Esteban Pagès, Manuel
dc.date
2018-01-22T07:11:41Z
dc.date
2018-01-22T07:11:41Z
dc.date
2018-01-02
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/72185
dc.description.abstract
Aquest treball de recerca per a l'obtenció del títol de Màster Propi estudia l'ús de la metonímia a l'obra La caza del carnero salvaje (1982) de l'autor japonès contemporani Haruki Murakami. A través de dos estudis de cas, veiem que la metonímia, juntament amb altres trops i tècniques literàries, Murakami ens esbossa una realitat a través d'escenes amb la finalitat de posar-se en diàleg amb el lector. Mentre el nom hauria de ser la imatge de la figuració, descobrim que esdevé imatge de la similitud i, per tant, pren control sobre la població.
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
Comtemporaneïtat; Capitalisme Tardà; Imatge; Llenguatge; Metonímia; Haruki Murakami; Postmodernitat; Simbolisme; Japó; Simulacre
dc.subject
Comtemporary; Late Capitalism; Image; Language; Japan; Metonymy; Haruki Murakami; Postmodern; Simulacrum; Language
dc.title
D'un penis i de dues orelles. El nom com a imatge de la figuració a "La caza del carnero salvaje" de Haruki Murakami
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)