Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/120314
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química |
---|---|
dc.contributor | Bou Serra, Jordi |
dc.contributor.author | Fábrega I Ferrer, Joan |
dc.date | 2018-06-21 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.135616 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/120314 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria química::Impacte ambiental |
dc.subject | Transport planes |
dc.subject | Avions de transport -- Incendis i prevenció d'incendis |
dc.title | Viabilidad de la implementación del sistema MAFFS |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |