To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/120697
dc.contributor | Utrera Iglesias, Gladys Miriam |
---|---|
dc.contributor.author | Villarreal Gutiérrez, Vanessa |
dc.date | 2018-06-21 |
dc.identifier.citation | 132611 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/120697 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Problem-based learning -- Vocational education |
dc.subject | Technology -- Vocational education |
dc.subject | ABP |
dc.subject | metodologia activa |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | PBL |
dc.subject | active methodology |
dc.subject | learning |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Formació professional |
dc.subject | Tecnologia -- Formació professional |
dc.title | Introducció de la metodologia aprenentatge basat en Projectes (PBL) en l'implementació d'una casa domòtica al Cicle Formatiu Informàtica i Telecomunicacions |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |