Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/89108

Analyzing how emotion awareness influences students' motivation, engagement, self-regulation and learning outcome
Arguedas, Marta; Daradoumis, Athanasios; Xhafa Xhafa, Fatos
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació
-Affective education
-Motivation in education
-Academic achievement
-Emotion awareness
-Affective feedback
-Affective learning
-Motivation
-Engagement
-Self-regulation and learning outcome
-Jigsaw classroom
-Educació emocional
-Motivació en l'educació
-Rendiment escolar
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió publicada
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Arguedas, Marta; Casillas, Luis; Xhafa Xhafa, Fatos; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Arguedas, Marta; Xhafa Xhafa, Fatos; Casillas, Luis; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Marquès Puig, Joan Manel; Vilajosana Guillen, Xavier; Daradoumis, Athanasios; Navarro Moldes, Leandro
Marquès Puig, Joan Manel; Navarro Moldes, Leandro; Daradoumis, Athanasios