Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/89108
Títol: | Analyzing how emotion awareness influences students' motivation, engagement, self-regulation and learning outcome |
---|---|
Autor/a: | Arguedas, Marta; Daradoumis, Athanasios; Xhafa Xhafa, Fatos |
Altres autors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
Abstract: | |
Abstract: | |
Abstract: | |
Matèries: | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació -Affective education -Motivation in education -Academic achievement -Emotion awareness -Affective feedback -Affective learning -Motivation -Engagement -Self-regulation and learning outcome -Jigsaw classroom -Educació emocional -Motivació en l'educació -Rendiment escolar |
Drets: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipus de document: | Article - Versió publicada Article |
Compartir: |