To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/88605
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. STH - Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme |
dc.contributor.author | Buenestado Caballero, Pablo |
dc.date | 2016 |
dc.identifier.citation | Buenestado, P. International Journal on Advances in Education Research. "International journal on advances in education research", 2016, vol. 3, núm. 2, p. 30-37. |
dc.identifier.citation | 2340-2504 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/88605 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | Aprenentatge actiu |
dc.title | Criticism as a tool for active learning. An example of application in Statistics |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |