To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/90430
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació |
---|---|
dc.contributor.author | Mancho Bares, Guzman |
dc.contributor.author | Aguilar Pérez, Marta |
dc.date | 2016-08-01 |
dc.identifier.citation | Mancho, G., Aguilar Perez, Marta. Problematizing on language learning issues in EMI: Opinions of science and technology EMI lecturers. A: "CLIL+ Science: New Directions in Content and Language Integrated Learning for Science and Technology". Pamplona: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, 2016, p. 110-113. |
dc.identifier.citation | 978-84-8081-496-6 |
dc.identifier.citation | Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/90430 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | English language--Technical English--Study and teaching |
dc.subject | English-medium instruction |
dc.subject | CLIL (Content and Language Integrated Learning) |
dc.subject | Lecturers' beliefs |
dc.subject | Language policy |
dc.subject | Anglès tècnic--Ensenyament |
dc.title | Problematizing on language learning issues in EMI: Opinions of science and technology EMI lecturers |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.description.abstract |