To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/77959
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de la Construcció |
---|---|
dc.contributor | Marí Bernat, Antonio Ricardo |
dc.contributor.author | Fínez Lorenzo, Antonio |
dc.coverage.spatial | east=0.2032470703125; north=48.09642606004488 |
dc.date | 2015-07-20 |
dc.identifier.citation | PRISMA-108461 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/77959 |
dc.language.iso | fra |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport multimodal |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Materials i estructures |
dc.subject | Bridges |
dc.subject | Viaducto |
dc.subject | Puente mixto |
dc.subject | Línea gran velocidad |
dc.subject | Sarthe |
dc.subject | Ferroviario |
dc.subject | Viaductes |
dc.title | Viaducto de la Sarthe para la linea de alta velocidad Bretagne-Pays de la Loire |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |