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dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de la Construcció |
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dc.contributor | Oller Ibars, Eva |
dc.contributor | Bairán García, Jesús Miguel |
dc.contributor.author | Valls Fernández, Pau |
dc.date | 2015-06-19 |
dc.identifier.citation | PRISMA-102343 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/77935 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Materials i estructures::Materials i estructures de formigó |
dc.subject | Bridges |
dc.subject | Puente |
dc.subject | losa |
dc.subject | aligerada |
dc.subject | ferrocarril |
dc.subject | pretensado |
dc.subject | hormigón |
dc.subject | Ponts |
dc.title | Alternativa para puente de la nueva línea de doble vía Birtouta/Sidi Abdellah-Zeralda |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |