To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/130497
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes Arquitectònics |
---|---|
dc.contributor | Arranz i San Vicente, Luis Félix |
dc.contributor | García Escudero, Daniel |
dc.contributor | Zaragoza de Pedro, Isabel |
dc.contributor | Martínez Marcos, Amaya |
dc.contributor.author | Segarra Palazuelo, Miguel Ángel |
dc.date | 2019-06-02 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/130497 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Tipologies d'edificis |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Composició arquitectònica::Teoria i estètica arquitectòniques |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Aspectes socials |
dc.subject | School buildings -- Spain -- Barcelona |
dc.subject | School buildings -- Design |
dc.subject | Political participation |
dc.subject | Erskine, Ralph |
dc.subject | Scharoun, Hans, 1893-1972 |
dc.subject | Educación |
dc.subject | Comunidad |
dc.subject | Escola Pere Vila |
dc.subject | Escola Els Encants |
dc.subject | Hans Scharoun |
dc.subject | Ralph Erskine |
dc.subject | Procesos participativos |
dc.subject | Josep Goday |
dc.subject | AMB |
dc.subject | Arquitectura |
dc.subject | Edificis escolars -- Catalunya -- Barcelona |
dc.subject | Edificis escolars -- Disseny i construcció |
dc.subject | Participació comunitària |
dc.subject | Erskine, Ralph, -- 1914-2005 |
dc.subject | Scharoun, Hans, -- 1893-1972 |
dc.title | Arquitectura, educación y comunidad: materialización del diálogo como síntoma, instrumento y objetivo profesional |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |