To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/131239
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | Villares Junyent, Míriam |
dc.contributor.author | Gonzàlez Picón, Xavier |
dc.coverage.spatial | east=2.1376589000000195; north=41.3588692; name=Jardins de L'Arboreda, 14, 08038 Barcelona, Espanya |
dc.date | 2018-09-26 |
dc.identifier.citation | PRISMA-124612 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/131239 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Local transit |
dc.subject | Subways |
dc.subject | Línia 9 |
dc.subject | Línia 10 |
dc.subject | impactes |
dc.subject | mobilitat |
dc.subject | Transport públic |
dc.subject | Metro |
dc.title | Els impactes socials, ambientals i econòmics de l'arribada del metro L9 al barri de Marina de Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |