Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/93096

Student voices on the roles of instructors in asynchronous learning environments in the 21st Century
Gomez del Rey, Pilar; Barberà Gregori, Elena; Fernández Navarro, Francisco
Universidad Loyola Andalucía; Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
-asynchronous learning environments
-higher education
-instructors' roles
-life skills
-student's perceptions
-entornos de aprendizaje asíncrono
-educación superior
-roles de los profesores
-habilidades vitales
-percepciones de los estudiantes
-entorns d'aprenentatge asíncrons
-educació superior
-rols dels professors
-habilitats vitals
-percepcions de l'estudiant
-College teachers
-Professors universitaris
-Profesores universitarios
CC BY SA
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
Article
Article - Versió publicada
International Review of Research in Open and Distance Learning
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Gomez del Rey, Pilar; Barberà Gregori, Elena; Fernández Navarro, Francisco
Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
Gijselaers, Hieronymus J. M; Barberà Gregori, Elena; Kirschner, Paul A.; de Groot, Renate H. M