Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/93096
Títol: | Student voices on the roles of instructors in asynchronous learning environments in the 21st Century |
---|---|
Autor/a: | Gomez del Rey, Pilar; Barberà Gregori, Elena; Fernández Navarro, Francisco |
Altres autors: | Universidad Loyola Andalucía; Universitat Oberta de Catalunya (UOC) |
Abstract: | |
Matèries: | -asynchronous learning environments -higher education -instructors' roles -life skills -student's perceptions -entornos de aprendizaje asíncrono -educación superior -roles de los profesores -habilidades vitales -percepciones de los estudiantes -entorns d'aprenentatge asíncrons -educació superior -rols dels professors -habilitats vitals -percepcions de l'estudiant -College teachers -Professors universitaris -Profesores universitarios |
Drets: | CC BY SA
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ |
Tipus de document: | Article Article - Versió publicada |
Publicat per: | International Review of Research in Open and Distance Learning |
Compartir: |