dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
dc.contributor |
Solano Albajés, Lluís |
dc.contributor.author |
Fortuny González, Sergi |
dc.date |
2018-06-21 |
dc.identifier.citation |
ETSEIB-240.136564 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/132985 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica |
dc.subject |
College students--Yields |
dc.subject |
Estudiants universitaris -- Rendiment |
dc.subject |
Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials de Barcelona |
dc.title |
Aplicació Web per a analitzar el rendiment a l’ETSEIB (Q1 –Q4) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Aquest projecte consisteix en la creació d’una pàgina web que serveixi d’eina per a analitzar el rendiment acadèmic que tenen els estudiants del Grau en Enginyeria en TecnologiesIndustrialsa l’ETSEIB. Va destinat a totes aquelles persones que tinguin interès en observar el comportament dels alumnes en les diferents assignatures i la seva evolució al llarg del temps. També a aquelles que els atregui eltractament de bases de dadesi/o la creació de pàgines web. Prèviament a la realització del treball, s’acota l’anàlisi als dos primers cursos del grau i es defineix clarament quins aspectes són els que es tractaran. Es decideix dividir l’estudi en dues parts, en què una se centra en el rendiment dels estudiants segons les seves característiques i l’altraho fa en les diferents assignatures i la relació existent entre elles.Es parteix de diversos fitxers de dades facilitats per la universitat que es tracten, es preparen i es mostren en forma de gràfics i taules en una pàgina web. Aquest procediment es realitza a través d’un seguit de funcions i d’un servidor web que permet la seva visualització.La pàgina web creada permet navegar a través de les diferents seccions d’aquesta i interaccionar amb eines de creació de gràfics, que faciliten una exploració lliure en funció del propòsit de l’usuari. Els resultats es mostren en un total de 9 seccions, cadascuna orientada a un estudi determinat.Aquest treball ofereix una visió àmplia dels primers dos cursos del Grauen Enginyeriaen TecnologiesIndustrialsde l’ETSEIB, amb la intenció de ser útil tant per a estudiants que l’estiguin cursant com per a professors que tinguin la voluntat d’analitzar aspectes determinats |