dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
dc.contributor |
Plexiled Lighting |
dc.contributor |
Martínez Sánchez, Joan |
dc.contributor |
García López, Faustino Moisés |
dc.contributor.author |
Pulido Plaza, Javier |
dc.date |
2018-10-29 |
dc.identifier.citation |
PRISMA-94353 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/135401 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject |
Process control |
dc.subject |
Control de processos |
dc.title |
Plan estratégico para el diseño de panel luminoso |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El present projecte té com a objectiu presentar una proposta de millora per a una empresa dedicada a la fabricació de panells lluminosos partint d’una situació crítica, a la vora del tancament. Es tracte doncs d’un cas real i viscut en primera persona.Per fer-ho en primer lloc, s’ha realitzat un estudi sobre la situació en la que es troba l’empresa al començament del projecte. Les dades reflecteixen que existeix tota una sèrie de problemes a nivell organitzatiu que fan que l’empresa no compleixi amb les expectatives del clients (i. e. Incompliment dels terminis d’entrega o errades en la qualitat, entre d’altres).Per a donar una solució a les dificultats detectades s’han plantejat de forma teòrica diferents sistemes de gestió organitzatius d’entre els quals s’ha decidit triar el sistema de gestió per processos implementat amb el model de qualitat ISO 9001, al considerar-se el més apropiat per dur-lo a terme i revertir la situació de l’empresa. Amb tot això, la conclusió que s’extrau es que, per aplicar aquest sistema, tenint present que el punt de partida de l’empresa, es necessari una severa reestructuració organitzativa (reenginyeria de processos) que proposa basar tots i cadascuns dels processos en aportar un valor afegit al client. |