To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/154804
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Almajano Pablos, María Pilar |
dc.contributor.author | Juan Bertomeu, Guillem de |
dc.date | 2019-06-11 |
dc.identifier.citation | 132631 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/154804 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | aula-taller |
dc.subject | taller de tecnologia |
dc.subject | TIC |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | ensenyament |
dc.subject | secundària |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | classroom-workshop |
dc.subject | technology workshop |
dc.subject | learning |
dc.subject | teaching |
dc.subject | technology |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Justificació pedagògica i proposta d'implementació de l'aula taller de tecnologia |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |