To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/146210
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Pàmies Vilà, Rosa |
dc.contributor.author | Ametller Nogué, Laura |
dc.date | 2019-06-11 |
dc.identifier.citation | 140693 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/146210 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents |
dc.subject | Educational games -- Vocational education |
dc.subject | Gamification |
dc.subject | ludificació |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | context educatiu |
dc.subject | elements de joc |
dc.subject | motivació |
dc.subject | gamification |
dc.subject | learning |
dc.subject | educational context |
dc.subject | game elements |
dc.subject | motivation |
dc.subject | Jocs educatius -- Formació professional |
dc.subject | Ludificació |
dc.title | "La ludificació millora el procés d'ensenyament / aprenentatge? Estat de la qüestió" |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |